Forum o przedsiębiorstwach
Rozwój firmy => Reklama => Wątek zaczęty przez: harakiri w Lutego 09, 2017, 08:13:07 am
-
co według Was oznacza skuteczna reklama i jakie środki należy podjąć, by ją osiągnąć?
-
Skuteczna reklama powinna skutecznie trafiać do grupy docelowej i prezentować najważniejsze inforamcje/wartości danego przedsiębiorstwa. Najważniejszy jest dobór odpowiednich kanałów oraz oczywiście sam pomysł na reklamę :)
-
Musi być fajnie i z pomysłem :) dobra, chwytliwa reklama naprawdę potrafi zdziałać cuda
-
Bardzo ważnym elementem reklamy jest dobrze opracowane logo firmowe - dlatego jeśli ktoś planuje reklamować się w internecie czy środkami outdoorowymi, powinien dobrze przemyśleć przygotowanie oryginalnego logo dla firm, np. korzystając z oferty, jaką przygotowuje Strefa Pixeli. Wszystko znajdziecie na http://www.strefapixeli.pl/ (http://www.strefapixeli.pl/).
-
Jednym z aktualnie najważniejszych czynników skutecznej reklamy jest widoczność w wyszukiwarce - za to odpowiadają np. reklamy google adwords, czy takie pozycjonowanie wrocław (http://penguinbehaviour.pl/pozycjonowanie-stron-internetowych/) - jak zależy na zwiększaniu widoczności online w typowo lokalnym środowisku. U mnie jest to właśnie wrocław akurat, więc tak bym to widział.
Nalezy miec na uwadze również specyfike kazdej branzy z osobna - kazda rzadzi sie swoimi unikalnymi prawami i te działania co zaskoczą w jednej branży niekoniecznie musza byc skuteczne w innej - bo czesto np. przez taka poufnosc czy brak mozliwosci pokazywania referencji moze byc znaczącym ograniczeniem czynnika zaufania spolecznego.
Do wszystiego nalezy zaliczyc rowniez social media i budowe pozytywnego wizerunku jako przyjaznej organizacji - i duzo przy tym cierpliwosci