Autor Wątek: skuteczna reklama  (Przeczytany 359 razy)

harakiri

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
skuteczna reklama
« dnia: Luty 09, 2017, 08:13:07 am »
co według Was oznacza skuteczna reklama i jakie środki należy podjąć, by ją osiągnąć?

420

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: skuteczna reklama
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 09, 2017, 10:49:32 am »
Skuteczna reklama powinna skutecznie trafiać do grupy docelowej i prezentować najważniejsze inforamcje/wartości danego przedsiębiorstwa. Najważniejszy jest dobór odpowiednich kanałów oraz oczywiście sam pomysł na reklamę :)
Szukam pracy w Holandii.

Pirat

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: skuteczna reklama
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 13, 2017, 09:15:31 am »
Musi być fajnie i z pomysłem :) dobra, chwytliwa reklama naprawdę potrafi zdziałać cuda

Karo_28

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
Odp: skuteczna reklama
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 05, 2017, 03:02:05 pm »
Bardzo ważnym elementem reklamy jest dobrze opracowane logo firmowe - dlatego jeśli ktoś planuje reklamować się w internecie czy środkami outdoorowymi, powinien dobrze przemyśleć przygotowanie oryginalnego logo dla firm, np. korzystając z oferty, jaką przygotowuje Strefa Pixeli. Wszystko znajdziecie na http://www.strefapixeli.pl/.
« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2017, 03:05:09 pm wysłana przez Admin »

andrzejewskim

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: skuteczna reklama
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 09, 2017, 10:51:50 am »
Jednym z aktualnie najważniejszych czynników skutecznej reklamy jest widoczność w wyszukiwarce - za to odpowiadają np. reklamy google adwords, czy takie pozycjonowanie wrocław - jak zależy na zwiększaniu widoczności online w typowo lokalnym środowisku. U mnie jest to właśnie wrocław akurat, więc tak bym to widział.
Nalezy miec na uwadze również specyfike kazdej branzy z osobna - kazda rzadzi sie swoimi unikalnymi prawami i te działania co zaskoczą w jednej branży niekoniecznie musza byc skuteczne w innej - bo czesto np. przez taka poufnosc czy brak mozliwosci pokazywania referencji moze byc znaczącym ograniczeniem czynnika zaufania spolecznego.
Do wszystiego nalezy zaliczyc rowniez social media i budowe pozytywnego wizerunku jako przyjaznej organizacji - i duzo przy tym cierpliwosci