Autor Wątek: Sprzątanie biura  (Przeczytany 364 razy)

Kokosik

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
    • Kancelaria Prawna Minkus - odszkodowania, pomoc prawna
Sprzątanie biura
« dnia: Sierpień 22, 2017, 02:51:53 pm »
Jeżeli prowadzi się biuro to powinno się zlecić sprzątanie firmie zewnętrznej - szczególnie jeżeli chodzi o duże korporacje. W małych rodzinnych firmach to wiadomo, że wszystko rządzi się własnymi prawami, ale jeżeli idzie o duże przedsiębiorstwa to nie wyobrażam sobie, żeby do obowiązków pracownika należało sprzątanie biura :D Jakie jest wasze zdanie? Spotkaliście się z takimi firmami, w których sprzątanie było obowiązkiem pracownika?

Malinowska

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
Odp: Sprzątanie biura
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 28, 2017, 09:30:19 am »
Moim zdaniem sprzątanie biura powinno leżeć po stronie pracodawcy. Dużo też zależy od tego w jakim stanie jest biuro i łazienka. Jeżeli chodzi o np. sprzątanie sklepu czy restauracji - wtedy sprawa jest bardziej skomplikowana, bo to już zależy od umowy jaką pracownik podpisuje. Moim zdaniem dużo daje użytkowanie nowoczesnego sprzętu - wtedy o wiele mniej uciążliwe jest sprzątanie. Jak pracowałam na kasie to musiałam sprzątać rachunki i inne wydruki, których klienci nie chcieli zabierać, ale to naprawdę nie była trudna praca. Podobnie ma się sprawa z wagoskanerami - ludzie lubią sobie wydrukować dużo etykietek i je zostawić.